سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، انگیزه فهم است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:34 صبح

الگوریتم های موتور جستجوی گوگل برای کمک به کاربران برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن طراحی شده است. این الگوریتم به صورت دوره ای تغییر می کند و به همین دلیل، بازاریابان آنلاین، تحلیلگران سئو SEO و توسعه دهندگان محتوا، سخت گیر هستند تا الگوهای الگوریتم گوگل را ردیابی کنند. در ابتدا، گوگل به ندرت الگوریتم خود را به روز کرد، اما با توجه به ظهور بازار دیجیتال و دنیای تکنولوژیک، محتویات هرزنامه توسط صاحبان وب سایت ها در صفحات وب به منظور افزایش رتبه سایتشان، الگوریتم های گوگل برای رمزگشایی و شناسایی این سایتها بروزرسانی شد.

 

چرا الگوریتم  گوگل بسیار مهم است؟

اکثریت بروز رسانی ها در الگوریتم گوگل بسیار کوچک است با این حال، بارها، گوگل بروز رسانی الگوریتم عظیم خود را انجام داده که به طور قابل توجهی در رتبه بندی صفحات وب با تغییر رتبه آنها و اغلب مجازات سایت هایی که علیه سیاست های گوگل عمل می کنند قابل مشاهده است.  یک ضرورت قطعی برای یادگیری بروز رسانی الگوریتم گوگل و تغییرات آن وجود دارد. نوسانات رتبه بندی گوگل به شما کمک خواهد کرد که استراتژی های بهینه سازی وب سایت خود را اصلاح کنید.

 

آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل: بروزرسانی گسترده در الگوریتم پایه

به طور معمول، گوگل هرگز بروز رسانی ها را در الگوریتم اصلی و پایه خود اعلام نمی کند، چرا که الگوریتم اصلی را تقریبا روزانه تغییر می دهد. اما به تازگی گوگل تغییراتی در الگوریتم اصلی خود ایجاد کرده و آن را از طریق توئیتر اعلام کرده است. گوگل همچنین اشاره کرد که بروز رسانی کمک به صفحاتی بود که کمتر از آن پاداش داده شده بود، اما کاربرد بزرگی برای مخاطبان داشت و باعث شد که چنین سایت هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت تلاش کنند.

 

بروزرسانی الگوریتم مکابیس:

بحث های زیادی در رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک  در مورد از دست دادن ترافیک  برخی از وب سایت ها وجود دارد که به الگوریتم مکابیس مرتبط است. صدها وبسایت توسط این به روز رسانی تحت تاثیر قرار گرفته اند و علت آن وجود صفحات متعدد با کلمات کلیدی پر تکرار در این سایتها بوده  است.

 

الگوریتم های پیشین گوگل:

چند روز پیش ، هسته الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایتها به روز شد. دقت در الگوریتم گوگل و تغییرات آن ، مشخص می کند که شما برای به دست آوردن رتبه های بالاتر مجبور به انجام چه کارهایی هستید؟ الگوریتم پاندای گوگل در حال حاضر بخشی از هسته مرکزی الگوریتم رتبه بندی گوگل محسوب می گردد. الگوریتم پاندا به اندازه گیری کیفیت یک وب سایت می پردازد و فیلتری است که مانع می شود تا سایت های با کیفیت پایین در رتبه بندی بالا از نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند.

 

بنابر اطلاعاتی که مسئولین گوگل در اختیار گذاشته اند ، این تغییرات به عنوان بخشی از الگوریتم اصلی گوگل، به سرعت قابل مشاهده نخواهد بود و بروزرسانی رتبه بندی سایتها اندکی زمان می برد. اگر چه از جزئیات الگوریتم پاندای گوگل که به محتوای وب سایتها مربوط می شود، اطلاع دقیقی نیست اما صاحبان وب سایتها باید نکات اندک اعلام شده را در نظر گیرند.

 

اگر وب سایت شما دارای صفحاتی با محتوای ناچیز و کم می باشد بهتر است تا از سایت برداشته شوند! از جمله نمونه صفحاتی که دارای محتوای ناچیزی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
صفحات با محتوای تولید شده به صورت خودکار
صفحاتی که خود وابسته به صفحات با محتوای ناچیزند
صفحاتی که محتوای خود را از منابع دیگر می گیرند
با اینحال جای نگرانی نیست. اگر وب سایت شما دارای صفحات زیاد با کیفیت بالاست وجود تعداد کم صفحات با مشخصات ذکر شده در بالا در رتبه بندی سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت. با این حال بهتر است تا اقدام به حذف این صفحات نمایید.

https://fa2.ir/88/the-latest-google-algorithm-to-rank-sites/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:33 صبح

این مطلب می تواند  راهنمای کافی برای پیشرفت در نتایج جستجوی گوگل در سال 2018 باشد اگر چه محتوای قسمتی از آن به چند سال قبل باز می گردد. این مطلب یک پیش بینی سئو  در سال 2018 نیست بلکه میتواند کاملا کاربردی باشد. در عوض، شما خواهید دید که استراتژی های آزمایش شده که در حال حاضر کار می کنند  در سال 2018 حتی بهتر عمل خواهند کرد.

 

سیگنال های موقعیت و تجربه کاربر:

گوگل در سال گذشته اعلام کرد RankBrain  سومین عامل مهم رتبه بندی محسوب می شود. RankBrain دقیقا چیست؟ و چگونه می توانید برای آن بهینه سازی کنید؟  RankBrain یک سیستم یادگیری ماشین است که به گوگل  کمک می کند نتایج جستجوی خود را مرتب کند و به سادگی اندازه گیری می کند که چگونه کاربران با نتایج جستجو تعامل دارند. همانطور که می بینید، RankBrain  روی دو مورد تمرکز دارد:

  1. چه مدت فردی در صفحه سایت شما وقت می گذارد
  2. درصد افرادی که روی نتیجه شما کلیک می کنند

 

محتوای جامع و عمیق:

گوگل صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کند تا ببینید چند بار از کلمه کلیدی خاصی استفاده کرده اید. به عبارت دیگر، آنها 100? در محتوای صفحه شما متمرکز می شوند. بنابراین عنکبوت گوگل  از صفحه شما بازدید می کند تا بررسی کند که آیا کلید واژه شما در موارد زیر ظاهر می شود:

    تگ عنوان

نشانی اینترنتی

تصویر ALT متن

تگ توضیحات

برچسب H1

 

برای بررسی دقیق ، آنها هنوز به این چیزها نگاه می کنند. اما گوگل امروز خیلی هوشمندانه از آن استفاده می شود. بنابراین به جای اندازه گیری محتوا ، آنها در حال حاضر بر روی زمینه تمرکز می کنند .

 

 

شاخص موبایل:

گوگل نسخه موبایل سایت خود را “نسخه واقعی” در نظر می گیرد حتی اگر شخصی از دسکتاپ جستجو کند. این حرکت منطقی است. امروزه 60 درصد از جستجوهای گوگل  از یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود  و در آینده رشد خواهد کرد. بنابراین  محتوای خود  را در سراسر دسکتاپ و موبایل سازگار کنید چرا که ممکن است محتوای شما در نسخه موبایل از دید مخاطب مخفی باشد.

 

لینک و محتوای سایت:

با این همه، سئو SEO هنوز هم در مورد محتوا و لینک است. بدون داشتن محتوای شگفت انگیز، هرگز بک لینک نخواهید داشت. در حقیقت، گوگل به تازگی اعلام کرده است که محتوا و پیوندهای برگشتی آنها عوامل اول و دوم محسوب می شوند. به طور خلاصه، محتوا و لینک ها هنوز پایه و اساس جستجوگرها در سال 2018 خواهد بود.

 


 

هدف اصلی الگوریتم جدید گوگل، ارائه مناسب ترین راه جستجو در سال 2016 با توجه به تغییر در فن آوریها، اینترنت و رفتار کاربران در قبال آن است. بدین جهت دقت در برخی از تنظیمات جزئی در استراتژی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل با توجه به جزئیات الگوریتم گوگل لازم است. درک این تنظیمات جزئی علی الخصوص به مدیران سایت های کسب و کار آنلاین در تصمیم گیری صحیح یاری می رساند.

 

یکی از عمده ترین توجهات گوگل در سال 2016 تمرکز بر روی وب سایتهای بهینه شده برای فن آوری موبایل است. به تعبیر دیگر موتور جستجوی گوگل وب سایتهای با ساختار متناسب برای نمایش و جست و جو در موبایل را بیشتر می پسندد و این خود به طور مستقیم به این نکته باز می گرد که موتورهای جستجو از جمله گوگل در جستجوی ارائه بهترین راهکار در جهت راحتی کاربران در جستجوی اطلاعات است. گوگل روشن ساخته است که وب سایت های بدون رابط در گوشی های هوشمند در رتبه بندی آسیب خواهند دید. به عبارت ساده تر اکنون گوگل تمرکز خود را بر روی کاربران تلفن همراه گذاشته است و در نتیجه سایتهای ریسپانسیو یا واکنش گرا در کانون توجه گوگل قرار دارند.

 

از دیگر نکات می توان به تکامل محتوا اشاره کرد. افزایش کیفیت محتوا و بک لینک گرفتن از سایتهای با کیفیت فاکتوری مهم در ارتقای سایت در رتبه بندی گوگل خواهد بود. موتورهای جستجو از جمله گوگل هر بک لینک را یک رأی و احترام ویژه در جهت تایید سایت یا محتوای آن در نظر می گیرند بدین جهت تعداد و کیفیت بک لینک می تواند باعث افزایش رنکینگ و بهتر دیده شدن سایت گردد. با وجود محبوبیت ویدئو و تصاویر، محتوا همیشه یک فاکتور مهم در بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل است.

 

از سوی دیگر به می توان به رسانه های اجتماعی و نقش آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجو از جمله گوگل اشاره کرد. گوگل قطعا از نقش و اهمیت رسانه های اجتماعی آگاه است با این حال بر حیله و تزویرهای صورت گرفته در این ارتباط نیز تاکید دارد. به گونه ای که اکنون کارشناسان گوگل اعلام می کنند که سیگنال های شبکه های اجتماعی نقشی در رتبه بندی بازی نمی کنند. با این حال اگر چه شاید به صورت مستقیم سیگنال های اجتماعی موثر نباشند اما از راهی دیگر تاثیر می گذارند. حضور در شبکه های اجتماعی ترافیک صفحات سایت را افزایش می دهند و ترافیک خود یکی از پنج عامل مهم است. هر چه مردم محتوای یک وب سایت را مشاهده و آن را به اشتراک بگذارند، آن صفحه امتیاز بالاتری خواهد داشت.

https://fa2.ir/92/seo-strategy-for-google-search-engine-in-2016/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:32 صبح

اگر شما چیزی در مورد بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل را خوانده باشید، به طور قطع حداقل یک بار با اصطلاح بک لینک روبرو شده اید و چنانچه به تازگی با اصطلاح سئو سایت برای موتور جستجوی گوگل یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل آشنا شده باشید میزان نقش و اهمیت بک لینک در این امر برای شما تامل برانگیز می باشد. نقش بک لینک آنچنان اهمیت دارد که می توان آن را یکی از ستون های اصلی سئو بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل سایت دردیدگاه گرفت.

 

بک لینک در واقع لینک هایی می باشد که به سوی وب سایت شما روانه می شود و از آن همچنین به لینک های ورودی یا Inbound links یاد می شود. نقش بک لینک ها در موتورهای جستجو از جمله گوگل از جمله گوگل شاید اندکی متفاوت باشد اما از دید موتور جستجوی گوگل وجود لینک های زیاد به سمت یک سایت نشانه اعتبار آن سایت می باشد و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. هنگامی که موتورهای جستجو از جمله گوگل از جمله گوگل به محاسبه و سنجش میزان ارتباط یک سایت به یک واژه یا واژگان کلیدی می پردازند، تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت دردیدگاه می گیرند. بنابراین راهبرد جذب بک لینک نباید صرفا گرفتن لینک های ورودی باشد بلکه دقت در کیفیت و ارتباط با وب سایت مورد نظر واجد اهمیت می باشد. اما کیفیت بک لینک را چگونه می توان سنجید؟

 

موتورهای جستجو از جمله گوگل کیفیت بک لینک را با توجه به میزان ارتباط محتوای دو وب سایت تعیین می کنند. هنگامی که لینک های ورودی به سایت هدف که از سایت های دیگر آمده است ازدیدگاه محتوا دارای شباهت باشد، بک لینک مورد نظر واجد کیفیت بالاتری می باشد و طبعا هر چه لینک ورودی از سایتهای با محتوای نامتناسب با وب سایت هدف بیشتر باشد ارزش و کیفیت آن پایین تر می باشد. به طور مثال اگر شما وب سایتی در ارتباط با مسابقات ورزشی دارید طبعا داشتن لینک های ورودی از سایتهای با محتوای نگهداری از حیوانات و … نمی تواند در ارتقای وب سایت شما موثر باشد. همچنین موتورهای جستجو از جمله گوگل تمایل دارند که بک لینک ها به صورتی کاملا طبیعی و به آرامی و در طول زمانی معقول ساخته شوند. بدین جهت دستکاری در صفحات وب و جذب سریع لینک های ورودی از سایتهای دیگر در بازه زمانی کم از دید الگوریتم گوگل می تواند به وب سایت شما آسیب برساند.

 

اهمیت بک لینک در الگوریتم موتور جستجوی گوگل به گونه ای می باشد که روش هایی همچون لینک های مخفی، صفحاتی که به صورت خودکار به جهت ایجاد بک لینک ساخته می شوند و مزارع لینک ، روش هایی متقلبانه می باشد و اکثرا از توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل نادیده گرفته می شوند. از سوی دیگر باید به جایگاه لینک ها در ساختار صفحه وب توجه کرد. یک صفحه وب از فسمتهای مختلفی تشکیل شده می باشد. قسمت فوتر یا پایین صفحه، هدر یا بالای صفحه، سایدبارها یا ستون های کناری، منوها و …ساخته شده است! سوال این می باشد که از دید موتور جستجوی گوگل قرارگیری لینک ها اعم از لینک های خروجی به صفحات دیگر سایت یا سایتهای خارجی در نقاط مختلف یک صفحه وب چه اهمیتی دارد؟ آیا قرار گرفتن لینک ها در قسمت محتوای اصلی صفحه وب (قسمتی که شامل پایین صفحه، بالای صفحه و سایدبارها نیست!) می تواند بر تنزل یا افزایش کیفیت صفحه وب تأثیر بگذارد؟ از دید موتور جستجوی گوگل محل قرارگیری لینک در یک صفحه وب اعم از اینکه در بدنه اصلی، پایین صفحه، بالای صفحه و ستون های کناری باشد دارای نقش و اهمیت متفاوتی می باشد.

 

به تعبیر دیگر الگوریتم موتور جستجوی گوگل در مورد لینک ها در پایین صفحه و ستون های کناری وزن متفاتی را برای آنها قائل می باشد. بر پایه نظرات اعلام شده از سوی کارشناسان گوگل، ازدیدگاه اهمیت می توان گفت که وزن لینک ها در پایین صفحه و ستون های کناری به نسبت پایین تر می باشد. آنچه در این میان اهمیت دارد توجه به ساختار لینک ها در وب سایت می باشد. به طور قطع وجود یک ساختار لینک روشن در سایت می تواند به روبات موتور جستجوی گوگل اجازه دهد تا تمامی ساختار و صفحات وب سایت را شناسایی و بررسی نماید.

https://fa2.ir/105/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a6%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:31 صبح

اعتبار بک لینک در یک سایت در حال تبدیل شدن به یک عامل مهم در رتبه بندی سایتها از دید الگوریتم گوگل ست به گونه ای که سایت هایی با کیفیت و اعتبار کم لینک از سوی گوگل جریمه می شوند. اگر سایت های با کیفیت به شما پیوندی یا به اصطلاح بک لینک ایجاد کنند نتیجه آن دیده شدن شایسته شما در نتایج گوگل خواهد بود. اما چنانچه سایتی با کیفیت پایین لینک، با شما از طریق بک لینک پیوندی برقرار سازد می تواند باعث پنالتی یا جریمه شدن از سوی گوگل گردیده و رتبه شما را کاهش دهد.

 

هم اکنون طیفی وسیعی از بهترین تکنیک های سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل، برای ساخت افزایش لینک دهی به سایتها وارد عمل شده است که ردیابی آن از سوی گوگل به آسانی ممکن نیست و از آسیب محفوظ هستند. در این روش ها با ردیابی بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن گوگل ناشی از تغییرات در نتایج جستجو و شناسایی این بروزرسانی ها و اصلاح روش های لینک دهی سعی در سازگار کردن این تکنیک ها با الگوریتم های موتور جستجوی گوگل هستند. باید دقت کرد که پنالتی شدن از سوی گوگل نه تنها رتبه سایت شما را کاهش می دهد بلکه ترافیک و درآمد شما را نیز کاهش خواهد داد.

 

این مهم است که به طور منظم مشخصات لینک های سایت خود را بررسی نماییم تا تهدیدهای احتمالی بک لینک ها کاهش یابد. پیشنهاد می شود که انجام این کار هر 3-6 ماه صورت گیرد. این به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به از دست رفتن رتبه و اعتبار سایت شما در گوگل از طریق لینک های ناسازگار جلوگیری کنیم. در این مرحله با مشخص کردن لینک های سازگار و ناسازگار با وب سایت، می توان با مدیران وب سایتهایی که لینک ناسازگار با شما دارند تماس گرفته و نسبت به برداشتن آن اقدام کرد. مدیریت کردن اعتبار لینک ها خود از مهمترین نکات سئوی سایت برای گوگل می باشد. نکات مهم در سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل و بالا بردن ترافیک سایت از طریق موتور جستجوی گوگل شامل موارد متعددی است. از جمله افزایش لینک های داخلی سایت یعنی ارتباط میان صفحات مختلف سایت را می توان ذکر کرد که به طور کلی برای بالا بردن اهمیت یک موضوع مهم در سایت استفاده میشود.

 

بسته به اینکه از چه سیستمی در طراحی سایت شما استفاده شده است می توان از پلاگین های مختلفی استفاده کرد. کار این پلاگین ها ایجاد لینک به صورت خودکار در محتوای درونی مطالب سایت است. اگر سایتی با موضوع خدمات بهینه سازی سایت راه اندازی کرده ایم و تصمیم داریم تا در نتایج جستجوی گوگل در صدر باشیم کافیست کلمه سئو یا بهینه سازی را در درون متن به محتوای مشابه لینک دهیم. این امر زمانی که موضوعات وب سایت متنوع است اهمیت بیشتری می یابد. با این حال از دید متخصصین سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل رعایت حداقل و حداکثر لینک ها ضروری است. از دیگر نکات مهم در سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل عنوان مناسب و توضیحات برای موضوعات و مطالب وب سایت شماست. استفاده درست از این پتانسیل باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. اگر موضوعی در ارتباط با ورزش فوتبال داریم استفاده از واژگان کلیدی مرتبط با فوتبال ضروری است. در اینجا نیز رعایت حداقل و حداکثر کاراکترها ضروری است به این دلیل که موتور جستجوی گوگل کاراکترهای اضافی را نادیده می گیرد. اما یکی از مهمترین نکات برای پیشرفت سایت در نتایج گوگل افزایش بک لینک در سایتهای دیگر است.

 

همانگونه که می دانیم بک لینک به ییوندهایی گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت هدف فرستاده میشود . از رایجترین روش های افزایش بک لینک دریافت لینک از شبکه های اجتماعی، انجمن ها و کامنت گذاری در سایتها و وبلاگهاست. با شرکت در بحثهای انجمن های گفتگو و قسمت نظرات سایتها و وبلاگها و قرار دادن لینک خود در آن می توان تعداد بک لینک را افزایش داد. شکل مطلوب آن است که لینک های دریافتی به سایت شما باید بیشتر از لینک های خروجی شما باشد. لینکهای شما به سایتهای دیگر باید به صورت نوفالو باشد. اشتراک گذاری لینک ها ، پست ها و مقالات مفید در شبکه های اجتماعی باعث پیشرفت سایت شما می گردد.

https://fa2.ir/113/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:26 صبح

بک لینک به سادگی می تواند به عنوان یک پیوند که به سمت وب سایت شما اشاره دارد تعریف شود. آنها نقش عمده ای در پشت بهینه سازی سایت شما در موتور جستجو را بازی می کنند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای گرفتن یک موقعیت بالاتر در نتایج موتورهای جستجو هستید، شما نیاز به بک لینک یا لینک دهنده با کیفیت هستید . این مهم است برای شما نگاه دقیق و موشکافانه ای به موقعیت بک لینک رقبایتان باندازید. پس از آن است که شما قادرخواهید بود تا یک مکان بالاتری در نتایج موتور جستجو کسب کنید و در ضمن در کسب و کار خود بالاترین فروش را داشته باشید.

 

چرا شما باید بک لینک های رقیبانتان را تجزیه و تحلیل کنید؟
بک لینک گرفتن می تواند به عنوان مهم ترین عامل در بهینه سازی موتور جستجو در نظر گرفته شود. شما باید از طریق توجه به بک لینک به صورت منظم و نیز اقداماتی به منظور بهبود کیفیت بک لینک از رقیبانتان پیشی بگیرید. به جهت به دست آوردن بک لینک با کیفیت و درک روشن از مسیری که رقیبانتان در پیش گرفته اند، توجه به منشا بک لینک، مقدار آن و … در وب سایت رقیبانتان مستلزم توجه ویژه است. پس از آن شما به سادگی می توانید تا کسب و کار خود را با اعمال بهترین راهبردها در بالاترین نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنید.

 

چگونه بک لینک رقیبانتان را ردیابی کنیم؟
طیف گسترده ای از روش ها برای صاحبان وب سایتهای مدرن جهان در دسترس است تا از طریق آن برای جاسوسی بر روی عملکرد و ردیابی بک لینک رقیبان مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از ابزار جستجوگر بک لینک می توان به عنوان راحت ترین گزینه از چنین ابزارهایی اشاره کرد. ابزار های جستجوگر بک لینک به شما برای تعیین تعداد بک لینک هایی که به سمت یک وب سایت خاص اشاره می کند کمک می کند. به عبارت دیگر، شما لازم نیست که به دنبال روش دستی برای شناسایی بک لینک ها باشید. این می تواند به شما برای صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان و به دور از هیچ زحمتی کمک کند.

ابزارهای جستجوگر بک لینک می تواند بسیاری از اطلاعات اضافی را به کاربران ارائه کند. برای مثال، شما قادر به تعیین رتبه صفحه از یک وب سایت و به دست آوردن اطلاعات مهم دیگر خواهید بود. بنابراین، می توان آن را به عنوان مناسب ترین روش تجزیه و تحلیل بک لینک رقیبان به همراه جزئیات دانست. علاوه بر این، یک ابزار جستجوگر بک لینک می تواند منابع تامین کننده بک لینک رقیبان را بر ملا سازد و در تغییر استراتژی کسب بک لینک شما در رسیدن به موثرین روش و کسب اهداف خود با کمترین تلاش یاری برساند.

 

نحوه انتخاب یک جستجوگر بک لینک چیست؟
بسیاری از ابزارهای مختلف جستجوگر بک لینک را می توان در فضای مجازی یافت به گونه ای که انتخاب یکی از آنها برای اهداف ما کار ساده ای نیست. هنگامی که شما به دنبال یک ابزار جستجوگر بک لینک هستید، شما باید به آنلاین بودن و میزان تاثیرگذاری آن واقف باشید. همیشه به یاد داشته باشید که ارزان ترین ابزار قادر نخواهد بود تا برای ارائه بهترین عملکرد مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، شما نیاز به پرداخت توجه به ویژگی های ابزار و کاربر پسند بودن آن دارید.

https://fa2.ir/119/%d8%a2%d9%86%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88%da%af%d8%b1-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ