سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:51 صبح

معنی لغوی لینک بیلدینگ یعنی لینک سازی در وب سایت است که این امر به چندین صورت انجام می گیرد. از جمله لینک های داخلی یا لینک های خارجی یا فروش لینک ها و چگالی صفحه که هر کدام نیز به چنیدن بخش تقسیم بندی می گردند. لینک سازی یا لینک بیلدینگ از عبارت انگلیسی Link Building گرفته شده است و به مجموعه فعالیت هایی که جهت کسب بک لینک های معتبر از صفحات اینترنتی جهت ارتقای جایگاه وب سایت در نتایج گوگل صورت می گیرد گفته میشود و به صورت معمول با تمرکز بر روی عبارات یا کلمات کلیدی انجام میگیرد.

 

لینک بیلدینگ، در یک توضیح ساده، عمل پیوند گرفتن از وب سایت های خارجی است. یک پیوند معمولا یک متن است که در تگ لنگر HTML قرار دارد. شما می توانید لینک های خود را در سایت های دیگر مانند دایرکتوری ها، حساب های اجتماعی، فروم ها یا سایت های دیگر که اجازه دسترسی مستقیم به لینک ها را دارند، بگذارید. پیوندهای پیچیده تر شامل ایجاد محتویاتی می شوند که صاحبان سایت های دیگر برای پیوند به آن جذب می شوند.

 

عوامل بسیاری مانند اعتبار و پیج رنک سایت مبدا، محاسبه تعداد لینک های موجود در آن سایت، عبارت لینک شده به سایت شما، تعداد لینک های ورودی به سایت، صفحه لینک شده از سایت شما و نوفالو بودن لینک ها بر فرآیند لینک بیلدینگ تاثیرگذار هستند. الگوریتم های موتورهای جست‌وجو مدام در حال تغییر و تحول هستند، ولی بک‌لینک‌ها – لینک‌هایی از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های دیگر به وبلاگ شما – هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

 

لینک ها یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی وب سایت ها هستند و دور از حقیقت نیست اگر گفته شود که لینک ها پایه و اساس الگوریتم رتبه بندی گوگل هستند. در اینجا برخی از استراتژی های ایجاد پیوند که تا کنون بسیار خوب عمل کرده اند را می توان ذکر کرد:

پست مهمان در سایت های دیگر

دایرکتوری لینک با کیفیت

شبکه های اجتماعی

 

بک‌لینک‌ها به نوعی نشانه اعتبار سایت در نزد موتورهای جستجو هستند. وقتی محصولات خوب می‌فروشید، خدمات خوبی ارائه می‌کنید و همیشه سعی می‌کنید مفید باشید، دیگران هم همیشه در مورد شما صحبت خواهند کرد، به وبلاگ شما لینک خواهند داد و از شما حمایت خواهند کرد.

https://fa2.ir/50/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ