سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان پاداش را در طاعت نهاده است و کیفر را برابر معصیت تا بندگان خود را از عذابش برهاند و به بهشت خویش راند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:52 صبح

هنگامی که شما بر روی لینک سازی سایت خود  کار می کنید ، بسیار خوب است که پیشرفت خود را بررسی کنید و ببینید آیا واقعا در حال افزایش تعداد پیوندها به سایت خود هستید یا خیر؟ همچنین تمایل دارید که  کیفیت لینک ها، متن لینک شده و نیز فالو و نوفالو بودن آنها را بررسی کنید. یکی از اشتباهات رایج کاربران ایرانی ، علی الخصوص کاربرانی که به تازگی فعالیت خود را در عرصه وب آغاز کرده اند ، نحوه محاسبه تعداد بک لینک های سایت خود است .

 

بسیاری از کاربران برای اطلاع از تعداد بک لینک های سایت خود به سایت آلکسا مراجعه می کنند . این در حالی است که این سایت تنها مرجع معتبری برای محاسبه ترافیک سایت است و همانطور که در خود این سایت اعلام شده است ، تعداد بک لینک های اعلامی توسط این سایت بر اساس ضوابط خاصی است نه تعداد واقعی بک لینک هر سایت . به طور مثال تعداد بک لینک های واقعی سایت ما fa2.ir که اکثر طرح های افزایش بک لینک ما بر روی این دامنه انجام شده است از نظر آلکسا با تعداد بک لینک واقعی fa2.ir متفاوت است . همچنین شما می توانید تعداد بک لینک خود را در سایت آلکسا و سایتهای معتبری که در این زمینه وجود دارند مقایسه کنید.

 

بنابراین اگر میخواهید پیوندهای سایت خود را دنبال کنید، باید از این درخواستهای جستجو در سایتهایی شبیه به آلکسا فراتر بروید و برخی از وبسایتهایی را که برای شما در زیر آورده ام، امتحان کنید. به این نکته توجه کنید که هیچ کدام از این سایت ها نمیتوانند 100? فهرستی از پیوندهایی را که به سایت شما ارجاع داده شده، به شما نشان دهند. گفته می شود برخی از آنها قطعا بهتر از دیگران هستند و می توانند ایده های خوبی به شما بدهند. در اینجا به شما خلاصه ای از هر یک را معرفی کرده و سپس می توانید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مناسب است:

 

LinkDiagnosis که یک افزونه رایگان در فایرفاکس است.

سایت  ahrefs.com که شما قادرید از نسخه رایگان آن استفاده کنید و برای این کار نیاز به یک حساب کاربری در این سایت خواهید داشت.

سایت Majestic SEO که ابزارهای فراوانی در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد که شما می توانید از خدمات رایگان آن بهره ببرید.

استفاده از ابزار google webmaster tools که اطلاعات خوب و جامعی در مورد لینک های شما ارائه می دهد.

از جمله موارد معروف دیگر می توان به این گزینه ها اشاره کرد:

Open Site Explorer

SEMrush

Backlink Watch

Rank Signals

Open Link Profiler

Buzz Sumo

Kerboo

https://fa2.ir/48/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%af%d8%b3%d8%aa/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ