سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی نسبت به نفس خود، بیشترگردد و در ریاضت و اصلاح آن، کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 1:26 عصر

لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتور های سئو یا بهینه سازی سایت محسوب می گردد. با این همه لینک سازی داخلی خود فرایندی دشوار است و به خصوص در سایتهای بر پایه وردپرس نیاز به افزونه های کمکی احساس می شود. افزونه  Better Internal Link Search یکی از گزینه های تسهیل فرایند لینک بیلدینگ در سایتهای وردپرسی محسوب می گردد که باعث می شود جستجو برای یافتن لینک های داخلی سایت با روش های مختلفی تسهیل گردد.

 

اساسی ترین قابلیت این افزونه محدود کردن نتایج جستجوی لینک های داخلی به پست ها و صفحاتی است که حاوی عبارت جستجو شده شما در عنوان است، به جای اینکه این جستجو در محتوای کلی پست یا برگه ها انجام شود که این خود باعث کاهش تعداد موارد یافته شده و افزایش فوق العاده دقت عمل خواهد شد. از ویژگی های افزونه Better Internal Link Search می توان به این موارد اشاره کرد:

 

هنگام اضافه کردن لینک‌ها به ویرایشگر و یا اضافه کردن صفحات به منوی ناوبری، از عنوان صفحه برای جستجو استفاده می شود.

امکان رده‌بندی در نتایج جستجو که به راحتی برای آرشیو دوره ای لینک ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

آموزش لینک بیلدینگ

 

متن انتخاب شده در ویرایشگر هنگام باز شدن صفحه لینک، به طور خودکار توسط جستجوگر لینک های داخلی جستجو می شود. این افزونه قادر است به محض شروع تایپ در کادر جستجو، نتایج را برای صفحات، پست ها، موارد رسانه ای و … در جدولی لیست کند تا از میان آنها دست به انتخاب بزنید و به این ترتیب یکی از مهمترین فاکتورهای سئو یا بهینه سازی سایت را به درستی انجام دهید.

https://fa2.ir/771/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-better-internal-link-search/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ