سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در انتخاب برادران، ارزیابی را مقدّم ندارد، فریب خوردگیْ او را به مصاحبت با بدکاران می کشاند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 1:27 عصر

مانند همه روش های ساخت بک لینک، استفاده از تکنیک پروفایل بک لینک را نیز باید با توجه به جنبه های مثبت و منفی آن در نظر بگیرید. با توجه به اینکه در حالت ایده آل و با در نظر گرفتن منابع و زمان محدود، شما می توانید از میان طیف وسیعی از تاکتیکها برای کمک به ارتقاء رتبه بندی  سایت خود دست به انتخاب بزنید در نتیجه انتخاب بهترین روش و اجرای صحیح آن از اهمیت فراوان برخوردار است.

 

برای ساخت پروفایل بک لینک تنها کافی است چند دقیقه وقت گذاشته و فرم عضویت سایت مربوط را پر نمایید و سپس در صفحه مشخصات خود، لینک سایتتان را درج نمایید. اگر چه این کار در حجم بالا خسته کننده است و برای اجرای آن حتی می توانید کسی را استخدام کنید،  اما نکته و سوال اصلی این است که آیا این روش لینک سازی تا چه حد قابل توجیه است؟ آیا این لینک ها حقیقتا ارزشمند هستند که وقت و سرمایه خود را در ارتباط با آن به کار بگیریم؟

 

مشکل پروفایل بک لینک این است که لینک در مشخصات کاربری شما دیده می شود و این صفحه مکان مورد علاقه بسیاری از بازدید کنندگان سایت نیست. بنابراین، در مقایسه با بک لینک در یک پست با ترافیک بالا ارزش کمتری دارد. به معنی دیگر پروفایل بک لینک از دید کاربران مراجعه کننده به سایت مفید نیستند. کاربران به طور فعال برای پروفایل های دیگران جستجو نمی کنند. آنها ترجیح می دهند پست های خوب و کاربردی را مطالعه کنند. اما از دید موتورهای جستجو و گوگل ،  پروفایل بک لینک که چگونه هستند؟ آیا پروفایل بک لینک ها بی ارزشند؟

 

پروفایل بک لینک ها به اندازه کافی قوی و قدرتمند نیستند و نمی توانند نقش اصلی را در لینک سازی وب سایت شما بازی کنند اما زمانی که در پی ایجاد تنوع در بک لینک های خود هستید می توانند مفید باشند به خصوص آنکه از سایت هایی که شباهت محتوایی با وب سایت شما داشته باشند.

https://fa2.ir/716/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ