سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:48 عصر

ما از توییتر برای ارتباط برقرار کردن، مکالمه، نظرات مستقیم، اشتراک گذاری محتوا و … استفاده می کنیم. شاید از دید بسیاری از افراد توئیتر آخرین جایی است که باید به دنبال ایجاد بک لینک برای وب سایت خود بگردید چرا که لینک ها در توئیتر نوفالو هستند!

 

با این حال موتورهای جستجو در هنگام محاسبه رتبه بندی SERP از لینک ها به صفحه شما استفاده می کنند که خود می تواند شامل لینک های فالو یا نوفالو باشد. در حالی که پیوندهای dofollow بر رتبه بندی جستجوگرها و کلمات کلیدی تاثیر می گذارد، لینک های nofollow توسط الگوریتم ها نادیده گرفته می شوند. بنابر این آیا لینک گرفتن از توئیتر موثر است؟

 

جواب این پرسش اگر چه دشوار است و پاسخ قاطعی برای آن وجود ندارد باید به این نکته توجه کرد که رتبه بندی سایت به طور کامل وابسته به بک لینک ها نیست! به معنی دیگر مطالعات نشان داده اند که سیگنال های اجتماعی مثبت یا تعداد دلخواه، بازدیدها و اشتراک ها نیز بر رتبه بندی تاثیر می گذارد. الگوریتم های جستجو به طور مرتب رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل و این سیگنال ها را در نظر می گیرند.

 

به یاد داشته باشید که کار موتورهای جستجو ارائه مطالب مفید به کاربران است. با داشتن 3 میلیارد کاربر رسانه اجتماعی تا سال 2019 ، نادیده گرفتن کارهایی که در رسانه های اجتماعی انجام می شود، اشتباه محض است پس لینک گرفتن از سایت توئیتر را فراموش نکنید!

https://fa2.ir/712/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%aa%d8%b1-twitter/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ