سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:49 عصر

احتمالا شما نیز در ارتباط با توصیه گوگل به تغییر آدرس سایت خود از http به آدرس امن https مطالبی شنیده اید. اگر چه توصیه گوگل در بر گیرنده نکات امنیتی هنگام تبادل اطلاعات میان کاربران است و شما هنگام استفاده از گواهینامه ssl  تبادل داده ها میان کاربران و سایت خود را رمزگذاری می کنید ، این سوال مطرح می شود که تاثیر این تغییر آدرس بر رتبه و ترافیک سایت چه خواهد بود؟

 

پیش از اینکه آدرس سایت خود را به https تغییر دهید، به احتمال فراوان ده ها و یا صدها لینک به سمت آدرس قدیمی شما فرستاده شده است! آیا با تغییر آدرس امتیازها یا بک لینک های سایت شما از دست خواهد رفت؟ تجربه کاربران در این ارتباط چه می گوید و نظر مدیران گوگل در ارتباط با بک لینک های قدیمی شما چیست؟

 

شما باید کلیه آدرس های داخلی خود را به آدرس های جدید تغییر دهید و تمام لینک هایی که از منابع خارجی مانند سایت های شبکه های اجتماعی هستند و به آن دسترسی دارید تغییر دهید. برای آن دسته از بک لینک هایی که کنترل آن در اختیار شما نیست، ریدایرکت 301 که لینک های قدیمی شما را به لینک های جدید هدایت می کند می تواند مفید واقع شود. اگر چه در کوتاه مدت ممکن است سایت شما دچار افت ترافیک یا کاهش رتبه گردد، اما این راهکار توسط کارشناسان سئو توصیه شده است و کارشناسان گوگل معتقدند این تغییر در آدرس تاثیرات منفی بسیار اندکی بر روی سایت شما خواهد گذاشت که در مقایسه با دیگر فاکتورهای بهینه سازی سایت ناچیز است.

https://fa2.ir/709/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-http-%d8%a8%d9%87-https/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ