سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:51 عصر

در این مقاله به صورت مختصر تلاش می شود تا نحوه بک لینک گرفتن از سایت معتبر آمازون آموزش داده شود. آمازون یکی یا به تعبیری بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان محسوب می گردد که اگر چه در ابتدا با فروش کتاب، سی دی و … آغاز کرد اما اکنون به یک غول خرده فروشی عظیم تبدیل شده است. فارغ از این مباحث آنچه در ارتباط با بحث سئو و بک لینک اهمیت دارد پیج آتوریتی و دامین آتوریتی نزدیک به 100 این وب سایت که اهمیت آن را در داشتن یک بک لینک از این سایت معتبر آشکار می سازد.

 

برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون به دو روش می توان اقدام کرد. روش اول بک لینک گرفتن از قسمت پروفایل و روش دوم بک لینک گرفتن از سایت بازاریابی وب سایت آمازون است.

 

در روش اول و برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید و اگر تاکنون فاقد حساب کاربری هستید به سرعت می توانید با یک ایمیل و موبایل این کار را انجام دهید. پس از آن لازم است تا ایمیل و موبایل خود را در این سایت ویرفای نمایید. اکنون وارد حساب کاربری خود در سایت آمازون شوید و بر روی پروفایل عمومی خود در قسمت شخصی سازی حساب کاربری کلیک کنید. سپس بر روی ویرایش پروفایل کلیک نمایید. فرم مربوط به ویرایش پروفایل را که شامل وب سایت شما نیز می باشد تکمیل کرده و بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. تمام شد! اکنون شما از قسمت پروفایل خود صاحب بک لینک از وب سایت معتبر آمازون شده اید که اصطلاحا به آن پروفایل بک لینک گفته می شود.

 

در روش دوم شما باید در سایت آمازون یک astore یا سایت بازاریابی دلخواه خود را راه اندازی کنید که ساخت آن بسیار آسان است. برای این کار شما باید یک حساب کاربری در قسمت همکاری در فروش سایت آمازون داشته باشید. پس ابتدا وارد حساب خود در قسمت همکاری در فروش سایت آمازون شوید. ابتدا بر روی تب astore و سپس گزینه add an astore کلیک کنید. شماره بازاریابی خود را انتخاب و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید. اکنون وارد صفحه ساختن فروشگاه شده اید که مهمترین مرحله برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون است. بر روی تنظیمات فروشگاه کلیک کنید و به دنبال لینک Enable a link back to my site in the navigation بگردید و بر روی آن کلیک کنید. با فعال شدن آن اکنون می توانید نام و آدرس اینترنتی سایت خود را وارد نمایید. تبریک! شما به این روش هم موفق بک لینک گرفتن از سایت آمازون شدید.

https://fa2.ir/339/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-amazon/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ