سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:52 عصر

در این مقاله مختصر تلاش می شود تا نحوه بدست آوردن بک لینک فالو از وب سایت اشتراک گذاری تصویر پینترست آموزش داده شود. به طور قطع شما نیز با سایت پینترست (pinterest) به عنوان یکی از مشهورترین شبکه های اجتماعی آشنا می باشید. پینترست یکی از مهمترین سایت های انتشار عکس در جهان است که کاربران در تمامی جهان قادرند به صورت نامحدود تصاویر خود را به اشتراک گذارند. فارغ از مباحث تبلیغاتی در این سایت، آنچه در پینترست را در رابطه با سئو و بک لینک واجد اهمیت می کند، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی نزدیک به 100 این سایت است.

 

همین اعداد نشان می دهد که بک لینک گرفتن از این سایت چه تاثیری در افزایش رتبه سایت خواهد گذاشت.در این مقاله به طور مختصر توضیح داده می شود که چگونه از سایت پینترست بک لینک گرفته شود. اولین قدم برای رسیدن به این هدف ایجاد یک حساب کاربری در این سایت است که با داشتن یک پست الکترونیک به سادگی انجام می شود. پس از ساخت حساب کاربری اطلاعات لازم در ارتباط با فعالیت خود را به طور کامل وارد نمایید.

 

دقت نمایید که برای دستیابی به بک لینک فالو در سایت پینترست لازم است تا سایت خود را تایید نمایید.تنها پس از تایید سایت در پینترست، لینک سایت شما به صورت فالو در قسمت اطلاعات حساب کاربری نمایش داده شده و بک لینک گرفته اید. این کار بسیار ساده است. ابتدا وارد حساب کاربری شوید و بر روی نام خود کلیک کنید تا وارد ویرایش پروفایل خود شوید. در قسمت وب سایت، آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را وارد نمایید و بر روی دکمه ویرفای کلیک نمایید.

 

با کلیک بر روی دکمه ویرفای، یک پنجره پاپ آپ باز شده و دو روش برای تایید سایت در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید یکی از آن دو را به اختیار خود انتخاب نمایید. این دو روش شامل قرار دادن متا تگ در قالب سایت و یا دانلود فایل و قرار دادن آن بر روی سرور سایت است. پس از انتخاب یکی از دو روش ذکر شده و اعمال دقیق آن اکنون بر روی دکمه تکمیل ویرفای کلیک کنید. اکنون سایت شما تایید شده و در قسمت پروفایل شما مشاهده می شود و شما صاحب بک لینک فالو شده اید و قدم مهمی در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل برداشته اید و تاثیر آن را به زودی مشاهده خواهید کرد.

https://fa2.ir/337/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%be%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d8%b3%d8%aa-pinterest/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ