سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 4:0 صبح

به طور قطع شما نیز با وب سایت ویکی پدیا آشنا هستید. ویکی پدیا که به عنوان بزرگترین دانشنامه آزاد دنیا شناخته می شود پلتفرمی است که کاربران از سراسر جهان قادرند تا اطلاعات آن را ویرایش کنند یا بر اطلاعات آن بیافزایند. ویکی پدیا از منظر مباحث سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل واجد اهمیت فراوان است.

 

این سایت با دارای بودن اتوریتی نزدیک به عدد 100 از اعتبار بالایی برخوردار است به گونه ای که در اکثر موارد موضوعات آن در ابتدای نتایج گوگل مشاهده می گردد. بدین جهت و از منظر سئو بدست آوردن بک لینک از ویکی پدیا نه تنها می تواند سبب افزایش ترافیک سایت گردد بلکه اعتبار آن را نزد موتورهای جستجو افزایش می دهد. همچنین گرفتن بک لینک از ویکی پدیا جزو روش های کسب بک لینک رایگان محسوب می گردد. اگر چه لینک ها در ویکی پدیا به صورت نوفالو می باشند اما به طور قطع بر اعتبار سایت پذیرنده لینک می افزایند.

 

برای دریافت بک لینک از ویکی پدیا، پس از کلیک بر روی لینک عضویت در این سایت و طی کردن مراحل عضویت به دو صورت می توان اقدام کرد. به صفحاتی که نیاز به ویرایش داشته باشند مراجعه و با قراردادن اطلاعات تکمیلی با ارزش، لینک سایت مقصد را به عنوان منبع در آن قرار می دهیم. همچنین می توانیم صفحات جدیدی ایجاد نماییم و لینک سایت مقصد را در این صفحات قرار دهیم.

 

هشدار: توصیه می شود تا در مراحل اولیه بلافاصله لینک سایت خود را در مطالب ویرایش شده و … قرار ندهید چرا که این کار ممکن است لینک شما در لیست سیاه این وبسایت قرار گیرد. تنها پس از ویرایش چندین مطلب و تایید آنها اقدام به درج لینک خود نمایید. در پایان توصیه می شود از این روش با دقت استفاده نمایید تا در لیست سیاه ویکی پدیا قرار نگیرید!

https://fa2.ir/325/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%be%d8%af%db%8c%d8%a7/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ