سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خرد کمال گیرد ، گفتار نقصان پذیرد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 4:2 صبح

بک لینک بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی موثر در موتورهای جستجو از جمله گوگل محسوب می شود. همچنین بک لینک ها یکی از عوامل کلیدی استفاده شده توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای تعیین اینکه چگونه یک وب سایت باید در نتایج جستجو نمایش داده شود هستند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای کسب بک لینک برای سایت یا وبلاگ خود هستید داشتن یک درک درست از اصول اولیه بک لینک نه تنها می تواند از جهت کمی و کیفی به شما کمک کند بلکه باعث جلوگیری از هر گونه مجازات از سوی موتورهای جستجو می گردد.

بک لینک و سئو
لینک هایی که به سمت وب سایت شما هدایت شده باشند، به عنوان بک لینک یا لینک وردی شناخته می شوند و از آنجهت که محبوبیت و یا اهمیت وب سایت شما را می رساند از دید سئو جایگاه مهمی دارد. بسیاری از موتورهای جستجو به بک لینک های با کیفیت امتیازی اختصاص داده و از همین لینک ها برای ارزیابی ارتباط یک صفحه خاص با دیگر صفحات وب استفاده می کنند. نکته مهم اینجاست که همه لینک ها با یکدیگر برابر نیستند و اصولا دو نوع بک لینک وجود دارد.

لینک های نوفالو در برابر لینک های دوفالو
لینک های دوفالو که توسط موتورهای جستجو دنبال می شوند اعتماد، اقتدار و اعتبار وب سایت لینک داده شده را می رسانند در نتیجه از دید موتورهای جستجو مهم ترند. طبعا لینک های نوفالو از چنین شاخصه هایی برخوردار نیستند و معمولات در بخش نظرات وبلاگ ها و انجمن ها و نیز رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر چه در نگاه اول لینک های نوفالو در رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو مورد استفاده نیستند اما می توانند به طور موثری باعث شهرت و اعتبار نام های تجاری باشند.

بک لینک های با کیفیت پایین
در یک استراتژی درست در بهینه سازی یا سئوی سایت، بک لینک باید از وب سایتها و یا وبلاگ های که موضوع مشابهی یا نزدیک به شما دارند گرفته شوند. در غیر این صورت سایت شما ممکن است از سوی گوگل یا دیگر موتورهای جستجو جریمه شود.

کسب بک لینک به صورت موثر
لینک بیلدینگ یا کسب بک لینک برای سایت ها فرایندی زمانبر و پر هزینه است و نیاز به مقدار زیادی صبر، کار و تلاش است. بهترین راه برای کسب بک لینک استفاده از یک محتوای بسیار جذاب است. به تعبیر دیگر اگر شما محتوای با کیفیت بالا و مفید برای دیگران ایجاد کنید به طور طبیعی برای خود بک لینک ساخته اید. در زیر برخی از تکنیک ها یا روش های کسب بک لینک معرفی شده است:
بک لینک از طریق پروفایل ها به صورت متنی فالو یا نوفالو
بک لینک بوسیله فیدخوان ها به صورت فالو یا نوفالو
بک لینک از طریق پست در وبلاگ ها به صورت فالو
بک لینک از طریق سایتهای اشتراک ویدئو مانند یوتیوب به صورت فالو یا نوفالو
بک لینک از طریق پست در فروم ها به صورت فالو یا نوفالو
بک لینک بوسیله کامنت گذاری در سایتها یا وبلاگ ها به صورت فالو یا نوفالو
بک لینک از طریق سایتهای طبقه بندی آگهی ها به صورت فالو یا نوفالو

https://fa2.ir/215/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ