سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون طلیعه نعمتها به شما رسید ، با ناسپاسى دنباله آن را مبرید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:31 صبح

اعتبار بک لینک در یک سایت در حال تبدیل شدن به یک عامل مهم در رتبه بندی سایتها از دید الگوریتم گوگل ست به گونه ای که سایت هایی با کیفیت و اعتبار کم لینک از سوی گوگل جریمه می شوند. اگر سایت های با کیفیت به شما پیوندی یا به اصطلاح بک لینک ایجاد کنند نتیجه آن دیده شدن شایسته شما در نتایج گوگل خواهد بود. اما چنانچه سایتی با کیفیت پایین لینک، با شما از طریق بک لینک پیوندی برقرار سازد می تواند باعث پنالتی یا جریمه شدن از سوی گوگل گردیده و رتبه شما را کاهش دهد.

 

هم اکنون طیفی وسیعی از بهترین تکنیک های سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل، برای ساخت افزایش لینک دهی به سایتها وارد عمل شده است که ردیابی آن از سوی گوگل به آسانی ممکن نیست و از آسیب محفوظ هستند. در این روش ها با ردیابی بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن گوگل ناشی از تغییرات در نتایج جستجو و شناسایی این بروزرسانی ها و اصلاح روش های لینک دهی سعی در سازگار کردن این تکنیک ها با الگوریتم های موتور جستجوی گوگل هستند. باید دقت کرد که پنالتی شدن از سوی گوگل نه تنها رتبه سایت شما را کاهش می دهد بلکه ترافیک و درآمد شما را نیز کاهش خواهد داد.

 

این مهم است که به طور منظم مشخصات لینک های سایت خود را بررسی نماییم تا تهدیدهای احتمالی بک لینک ها کاهش یابد. پیشنهاد می شود که انجام این کار هر 3-6 ماه صورت گیرد. این به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به از دست رفتن رتبه و اعتبار سایت شما در گوگل از طریق لینک های ناسازگار جلوگیری کنیم. در این مرحله با مشخص کردن لینک های سازگار و ناسازگار با وب سایت، می توان با مدیران وب سایتهایی که لینک ناسازگار با شما دارند تماس گرفته و نسبت به برداشتن آن اقدام کرد. مدیریت کردن اعتبار لینک ها خود از مهمترین نکات سئوی سایت برای گوگل می باشد. نکات مهم در سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل و بالا بردن ترافیک سایت از طریق موتور جستجوی گوگل شامل موارد متعددی است. از جمله افزایش لینک های داخلی سایت یعنی ارتباط میان صفحات مختلف سایت را می توان ذکر کرد که به طور کلی برای بالا بردن اهمیت یک موضوع مهم در سایت استفاده میشود.

 

بسته به اینکه از چه سیستمی در طراحی سایت شما استفاده شده است می توان از پلاگین های مختلفی استفاده کرد. کار این پلاگین ها ایجاد لینک به صورت خودکار در محتوای درونی مطالب سایت است. اگر سایتی با موضوع خدمات بهینه سازی سایت راه اندازی کرده ایم و تصمیم داریم تا در نتایج جستجوی گوگل در صدر باشیم کافیست کلمه سئو یا بهینه سازی را در درون متن به محتوای مشابه لینک دهیم. این امر زمانی که موضوعات وب سایت متنوع است اهمیت بیشتری می یابد. با این حال از دید متخصصین سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل رعایت حداقل و حداکثر لینک ها ضروری است. از دیگر نکات مهم در سئوی سایت برای موتور جستجوی گوگل عنوان مناسب و توضیحات برای موضوعات و مطالب وب سایت شماست. استفاده درست از این پتانسیل باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. اگر موضوعی در ارتباط با ورزش فوتبال داریم استفاده از واژگان کلیدی مرتبط با فوتبال ضروری است. در اینجا نیز رعایت حداقل و حداکثر کاراکترها ضروری است به این دلیل که موتور جستجوی گوگل کاراکترهای اضافی را نادیده می گیرد. اما یکی از مهمترین نکات برای پیشرفت سایت در نتایج گوگل افزایش بک لینک در سایتهای دیگر است.

 

همانگونه که می دانیم بک لینک به ییوندهایی گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت هدف فرستاده میشود . از رایجترین روش های افزایش بک لینک دریافت لینک از شبکه های اجتماعی، انجمن ها و کامنت گذاری در سایتها و وبلاگهاست. با شرکت در بحثهای انجمن های گفتگو و قسمت نظرات سایتها و وبلاگها و قرار دادن لینک خود در آن می توان تعداد بک لینک را افزایش داد. شکل مطلوب آن است که لینک های دریافتی به سایت شما باید بیشتر از لینک های خروجی شما باشد. لینکهای شما به سایتهای دیگر باید به صورت نوفالو باشد. اشتراک گذاری لینک ها ، پست ها و مقالات مفید در شبکه های اجتماعی باعث پیشرفت سایت شما می گردد.

https://fa2.ir/113/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ