سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی مؤمن که در جستجوی دانش از خانه اش بیرون شد و جز آمرزیده بازنگشت [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 اردیبهشت 28 , ساعت 11:34 صبح

الگوریتم های موتور جستجوی گوگل برای کمک به کاربران برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن طراحی شده است. این الگوریتم به صورت دوره ای تغییر می کند و به همین دلیل، بازاریابان آنلاین، تحلیلگران سئو SEO و توسعه دهندگان محتوا، سخت گیر هستند تا الگوهای الگوریتم گوگل را ردیابی کنند. در ابتدا، گوگل به ندرت الگوریتم خود را به روز کرد، اما با توجه به ظهور بازار دیجیتال و دنیای تکنولوژیک، محتویات هرزنامه توسط صاحبان وب سایت ها در صفحات وب به منظور افزایش رتبه سایتشان، الگوریتم های گوگل برای رمزگشایی و شناسایی این سایتها بروزرسانی شد.

 

چرا الگوریتم  گوگل بسیار مهم است؟

اکثریت بروز رسانی ها در الگوریتم گوگل بسیار کوچک است با این حال، بارها، گوگل بروز رسانی الگوریتم عظیم خود را انجام داده که به طور قابل توجهی در رتبه بندی صفحات وب با تغییر رتبه آنها و اغلب مجازات سایت هایی که علیه سیاست های گوگل عمل می کنند قابل مشاهده است.  یک ضرورت قطعی برای یادگیری بروز رسانی الگوریتم گوگل و تغییرات آن وجود دارد. نوسانات رتبه بندی گوگل به شما کمک خواهد کرد که استراتژی های بهینه سازی وب سایت خود را اصلاح کنید.

 

آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل: بروزرسانی گسترده در الگوریتم پایه

به طور معمول، گوگل هرگز بروز رسانی ها را در الگوریتم اصلی و پایه خود اعلام نمی کند، چرا که الگوریتم اصلی را تقریبا روزانه تغییر می دهد. اما به تازگی گوگل تغییراتی در الگوریتم اصلی خود ایجاد کرده و آن را از طریق توئیتر اعلام کرده است. گوگل همچنین اشاره کرد که بروز رسانی کمک به صفحاتی بود که کمتر از آن پاداش داده شده بود، اما کاربرد بزرگی برای مخاطبان داشت و باعث شد که چنین سایت هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت تلاش کنند.

 

بروزرسانی الگوریتم مکابیس:

بحث های زیادی در رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک  در مورد از دست دادن ترافیک  برخی از وب سایت ها وجود دارد که به الگوریتم مکابیس مرتبط است. صدها وبسایت توسط این به روز رسانی تحت تاثیر قرار گرفته اند و علت آن وجود صفحات متعدد با کلمات کلیدی پر تکرار در این سایتها بوده  است.

 

الگوریتم های پیشین گوگل:

چند روز پیش ، هسته الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایتها به روز شد. دقت در الگوریتم گوگل و تغییرات آن ، مشخص می کند که شما برای به دست آوردن رتبه های بالاتر مجبور به انجام چه کارهایی هستید؟ الگوریتم پاندای گوگل در حال حاضر بخشی از هسته مرکزی الگوریتم رتبه بندی گوگل محسوب می گردد. الگوریتم پاندا به اندازه گیری کیفیت یک وب سایت می پردازد و فیلتری است که مانع می شود تا سایت های با کیفیت پایین در رتبه بندی بالا از نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند.

 

بنابر اطلاعاتی که مسئولین گوگل در اختیار گذاشته اند ، این تغییرات به عنوان بخشی از الگوریتم اصلی گوگل، به سرعت قابل مشاهده نخواهد بود و بروزرسانی رتبه بندی سایتها اندکی زمان می برد. اگر چه از جزئیات الگوریتم پاندای گوگل که به محتوای وب سایتها مربوط می شود، اطلاع دقیقی نیست اما صاحبان وب سایتها باید نکات اندک اعلام شده را در نظر گیرند.

 

اگر وب سایت شما دارای صفحاتی با محتوای ناچیز و کم می باشد بهتر است تا از سایت برداشته شوند! از جمله نمونه صفحاتی که دارای محتوای ناچیزی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
صفحات با محتوای تولید شده به صورت خودکار
صفحاتی که خود وابسته به صفحات با محتوای ناچیزند
صفحاتی که محتوای خود را از منابع دیگر می گیرند
با اینحال جای نگرانی نیست. اگر وب سایت شما دارای صفحات زیاد با کیفیت بالاست وجود تعداد کم صفحات با مشخصات ذکر شده در بالا در رتبه بندی سایت شما تاثیری نخواهد گذاشت. با این حال بهتر است تا اقدام به حذف این صفحات نمایید.

https://fa2.ir/88/the-latest-google-algorithm-to-rank-sites/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ