سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 11:38 صبح

قرار دادن بک لینک در سایتهای هدف کار سختی نیست، فقط باید یک خط کوچک از کد HTML ایجاد کنید که  لینک وب سایت شما در آن قرار داشته باشد و یا اگر بستر آن در وب سایت هدف فراهم باشد، به صورت مسقیم آن را وارد نمایید. این استراتژی کلی ساخت بک لینک برای وب سایت است و نگاه کلی مبتدیان به پروسه ساخت لینک برای سایت و پیشرفت در موتورهای جستجو همین است. چنانچه تازه واردان به این عرصه نکات زیر را رعایت و از این اشتباهات دوری کنند موفقیت دور از دسترس نیست!

 

مکن است وسوسه شوید که تعدادی از لینک ها را با استفاده از نرم افزار بسازید، اما باید از شما بخواهیم که از انجام این کار برای وب سایت خود اجتناب کنید. هدف شما باید ایجاد هزاران لینک با کیفیت برای وب سایت خود باشد و این چیزی نیست که در مورد ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو مورد نظر باشد. برای بک لینک خوب و با کیفیت احتیاج به زمان زیادتری است و برای یک وب سایت تازه راه اندازی شده، استفاده از نرم افزار و عضویت در سایت های پذیرنده و قرار دادن لینک در صفحات یا محتوای آن برای سایت شما موثر نیست.

 

اگر رتبه سایت شما در صدر نتایج جستجوها نیست، تعداد لینک هایی که در حال ساخت آن هستید را افزایش ندهید، بلکه کیفیت لینک هایی را که ایجاد می کنید افزایش دهید. در اینجا دقت کنید که بک لینک همه چیز نیست و بهینه سازی سایت نکته مهمی است. در اینجا شاید نیاز باشد که برند خود را ایجاد کنید و دیگران را ترغیب کنید که با به اشتراک گذاری صفحات شما به صورت طبیعی به شما لینک دهند.

 

یک اشتباه رایج این است که بک لینک های متنی زیادی بر روی یک کلمه ایجاد می کنید. لینک متنی یعنی اینکه کلمات را به لینک تبدیل می کنید تا در این کلمات در موتورهای جستجو پیشرفت کنید. اگر به طور مرتب بر روی یک کلمه ایجاد بک لینک متنی کنید به طور قطع به خطا رفته اید. شما باید از تعداد کلمات بیشتری برای ساخت بک لینک متنی استفاده کنید. همچنین لازم است که url اصلی سایت را نیز برای لینک دادن استفاده کنید.

 

اشتباه رایج دیگر داشتن فقط  پیوندهای dofollow است. صاحبان وب سایت های جدید برای افزایش سریع رتبه خود به سراغ بک لینک های فالو می روند که بسیار غیر طبیعی است چرا که پلتفرم های گوناگون اجازه چنین کاری به شما نمی دهند و این از دید موتورهای جستجو مشکوک است. در اینجا اضافه کردن پیوندهای nofollow باعث می شود همه چیز از دید گوگل طبیعی جلوه کند.

https://fa2.ir/728/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d9%85%d8%a8/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ