سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیراگاه چشمها به صاحبانش دروغ می گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 11:44 صبح

عده ای اعتقاد دارند که سئو یا بهینه سازی سایت به سطح پیشرفته ای رسیده که تنها کسانی قادر به استفاده دقیق از آن هستند که دارای دانش عمیقی از آن باشند. در کنار آن به نظر می رسد که رسیدن به سطوح مورد نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل مستلزم صرف هزینه های بیشتری نسبت به گذشته است. بنابراین آیا سئو برای عده زیادی از مدیران وب رو به زوال است؟

 

 سئو اگر چه شاید هرگز از بین نخواهد رفت اما روز به روز تکامل بیشتری خواهد یافت. جستجوگرها و به طبع آن اصول بهینه سازی سایت برای آنها هرگز نمی میرند اما تحول خواهند یافت. در حال حاضر می توانیم با یک ایجاد بک لینک در میان حجم زیادی از منابع وب، سایت خود را ارتقاء دهیم ولی اوضاع ممکن است تغییر کند.

 

شایعات در مورد زوال سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار اشتباه است. بخشی از این شایعات به باور عموم مردم به این معنی است که اصطلاح سئو را به طور کامل با روشهای SEO متشکل از کلاه سیاه درگیر می کنند. این روش ها در حال حاضر بسیار کم اثر و به سرعت در حال منسوخ شدن است و شاید به همین دلیل باشد که  اینگونه به نظر می رسد که سئو در حال زوال است.

 

 از جمله بزرگترین تغییرات اهمیت بیشتر گوگل برای نام و برند تجاری است. شاید از دیدگاه عده ای داشتن نام تجاری آسان نیست و سالها و حتی چند دهه طول می کشد که یک نام تجاری داشته باشیم. به همین دلیل اینکه گوگل به نام و برند تجاری اهمیت داده باشد دچار تردید است اما این حقیقتا چیزی است که در حال رخ دادن است! این درست است که SEO از بین نخواهد رفت اما مدیران وب باید بدانند که تغییرات زیادی انجام شده است و ما نیاز به بهبود در نام و برند تجاری خود داریم. همانگونه که پیش از این تفاوت لینک های فالو و نوفالو شاهد آن بودیم!

 

گوگل و یا سایر موتورهای جستجو اغلب الگوریتم های خود را تغییر می دهند تا نتایج جستجوی بهتر را بهبود بخشند و خدمات رسانی به  کاربران را بهتر کنند و نقاط ضعف خود را که سایر علاقه مندان به جستجوگرهای اینترنتی از آن سوء استفاده می کنند، پاکسازی کنند. جستجوگرها به طور مداوم در حال تکامل هستند و تکنیک های قدیمی تر ممکن است دیگر کار نکند، بنابراین هرکسی باید خود را با زمان هماهنگ سازد تا بیشترین بهره را از جستجوگرها برده باشد و این افراد هستند که حقیقتا موفق خواهند بود.

https://fa2.ir/755/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a6%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ