سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[دانشمند] هنگامی که از آنچه نمی داند پرسیده شد، ازگفتن «خداوند داناتراست» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 1:25 عصر

نرم افزار لینک سازی ScrapeBox یکی از قوی ترین ابزارهای سئو و لینک بیلدینگ در جهان به حساب می آید که خود شامل افزونه های کاربردی فراوان است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجو در میان حجم عظیمی از وبسایت ها و یافتن سایتهای مشابه با سایت شما و طبقه بندی کردن آنها، قابلیت ثبت نام در سایتها، وبلاگ ها و … به صورت اتوماتیک، ارسال کامنت یا نظر به تعداد دلخواه و انبوه، ایجاد بک لینک های متنی و غیر متنی به صورت فالو و نوفالو در میان تعداد زیادی وبسایت با پلتفرم های مختلف از جمله وردپرس، ساخت بک لینک انبوه و با کیفیت با سرعتی بی نظیر و ….اشاره کرد.

 

 از میان افزونه های متعدد این نرم افزار، افزونه  ScarpeBox Anchor Text Checker یا ابزار بررسی کننده بک لینک متنی را به شما در این مقاله معرفی می کنیم. این ابزار که به صورت رایگان در نرم افزار تعبیه شده قادر است تا بر اساس معیارهای جالبی لینک های متنی شما را بررسی نماید و خروجی در قالب اکسل یا فایل متنی برای شما ایجاد کند.

 

ScarpeBox Anchor Text Checker به شما اجازه می دهد تا آدرس سایت خود را وارد کنید و سپس یک لیست از URL هایی که حاوی لینک شما هستند را بارگیری نمایید. این افزونه کلیه URL هایی که بک لینک شما در آن قرار دارد را اسکن می کند و متن های لنگر مورد استفاده وب سایت هایی را که به شما لینک دارند، استخراج می کند. پس از بررسی شما قادر خواهید بود که تمامی بک لینک های متنی خود را مشاهده و درصد هر کدام از آنها را داشته باشید و سپس استراتژی جدید لینک سازی خود را فراهم نمایید. این افزونه، ایده آل برای بررسی تنوع متن لنگر لینک های  شماست و اطمینان حاصل می کنید که هنگام ساخت لینک، از کلمات کلیدی مورد نظر شما به درستی استفاده شده است.

https://fa2.ir/818/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%85%d8%aa%d9%86%db%8c-scarpebox-anchor-text/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ