سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس مردمی را دوست بدارد [ در روز قیامت ] با آنان محشور خواهد شد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 11:35 صبح

تراکم کلیدی، درصد کل کلمه یا عبارتی است که در یک صفحه وب در مقایسه با کل محتوای موجود در آن صفحه وب استفاده می شود. از دیدگاه سئو، مدیران وبسایت ها آن را محاسبه می کنند تا مشخص شود آیا یک صفحه وب مربوط به یک موضوع مشخص است یا خیر؟

 

کنترل چگالی واژگان کلیدی نه تنها کمک می کند تا شما اشتباهات متن وب سایت خود را رفع کنید، بلکه ارزش آن را از منظر موتورهای جستجو نیز افزایش دهید. نویسندگان محتوا و مدیران وب باید قبل از انتشار یا بعد از انتشار، مقادیر کلمات کلیدی را برای مقالات خود بررسی کنند.

 

فرمول برای محاسبه ارزش یا تراکم واژه اصلی بسیار ساده است. فرکانس استفاده از یک اصطلاح مشابه نباید بیش از 3? از کل محتوای شما باشد. در حال حاضر مشکلی که بیشتر مطرح می شود این است که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر محدودیت های آن را رعایت نکنم؟

 

استفاده بیش از حد از کلمات یا عبارت های مشابه ممکن است توسط موتورهای جستجو امتیازی منفی تلقی گردد و وب سایت شما ممکن است توسط گوگل یا بینگ به عنوان سایتی پر شده با کلمات کلیدی مجازات شود. بنابراین هرگز و هرگز سعی نکنید محتوای وب سایت خود را با تکرار واژگان کلیدی پر کنید.

 

چگونگی تراکم کلمات کلیدی می تواند در بهینه سازی سایت موثر باشد. در اوایل دهه 90، بیشتر وب مسترها از این ترفند استفاده کردند تا وب سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء دهند. اما با گذشت زمان موتورهای جستجو، سیاست های خود را برای بهبود نتایج جستجو تغییر دادند.

 

 در بروز رسانی الگوریتم پاندا، گوگل تمام آن اسپم های وب را مشخص کرد، کسانی که از همان واژگان اصلی چند بار استفاده می کردند. اکثر کارشناسان SEO معتقدند تراکم کلمه کلیدی باید درصد آن کمتر از 3? باشد. بیش از این درصد در خطر مجازات موتورهای جستجو خواهید بود.

 

البته اگر تراکم کمتر از 3 درصد باشد، نگران نباشید، اما اگر بیش از این حد باشد، آن را به عنوان شاخصی که باید اصلاح گردد در نظر بگیرید. اولین ترفند استفاده از مترادف های مختلف است، به عنوان مثال، شما می توانید “بک لینک” را با “پیوند” تغییر دهید. دومین ترفند، افزایش طول متن است که این روش به طور خودکار این درصد را کاهش می دهد.

https://fa2.ir/856/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d9%85-%da%a9%d9%84%d9%85%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%db%8c%d8%a7-keyword-density-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ