سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نباشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:52 عصر

در این مقاله مختصر تلاش می شود تا نحوه بدست آوردن بک لینک فالو از وب سایت اشتراک گذاری تصویر پینترست آموزش داده شود. به طور قطع شما نیز با سایت پینترست (pinterest) به عنوان یکی از مشهورترین شبکه های اجتماعی آشنا می باشید. پینترست یکی از مهمترین سایت های انتشار عکس در جهان است که کاربران در تمامی جهان قادرند به صورت نامحدود تصاویر خود را به اشتراک گذارند. فارغ از مباحث تبلیغاتی در این سایت، آنچه در پینترست را در رابطه با سئو و بک لینک واجد اهمیت می کند، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی نزدیک به 100 این سایت است.

 

همین اعداد نشان می دهد که بک لینک گرفتن از این سایت چه تاثیری در افزایش رتبه سایت خواهد گذاشت.در این مقاله به طور مختصر توضیح داده می شود که چگونه از سایت پینترست بک لینک گرفته شود. اولین قدم برای رسیدن به این هدف ایجاد یک حساب کاربری در این سایت است که با داشتن یک پست الکترونیک به سادگی انجام می شود. پس از ساخت حساب کاربری اطلاعات لازم در ارتباط با فعالیت خود را به طور کامل وارد نمایید.

 

دقت نمایید که برای دستیابی به بک لینک فالو در سایت پینترست لازم است تا سایت خود را تایید نمایید.تنها پس از تایید سایت در پینترست، لینک سایت شما به صورت فالو در قسمت اطلاعات حساب کاربری نمایش داده شده و بک لینک گرفته اید. این کار بسیار ساده است. ابتدا وارد حساب کاربری شوید و بر روی نام خود کلیک کنید تا وارد ویرایش پروفایل خود شوید. در قسمت وب سایت، آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را وارد نمایید و بر روی دکمه ویرفای کلیک نمایید.

 

با کلیک بر روی دکمه ویرفای، یک پنجره پاپ آپ باز شده و دو روش برای تایید سایت در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید یکی از آن دو را به اختیار خود انتخاب نمایید. این دو روش شامل قرار دادن متا تگ در قالب سایت و یا دانلود فایل و قرار دادن آن بر روی سرور سایت است. پس از انتخاب یکی از دو روش ذکر شده و اعمال دقیق آن اکنون بر روی دکمه تکمیل ویرفای کلیک کنید. اکنون سایت شما تایید شده و در قسمت پروفایل شما مشاهده می شود و شما صاحب بک لینک فالو شده اید و قدم مهمی در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل برداشته اید و تاثیر آن را به زودی مشاهده خواهید کرد.

https://fa2.ir/337/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%be%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d8%b3%d8%aa-pinterest/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:51 عصر

در این مقاله به صورت مختصر تلاش می شود تا نحوه بک لینک گرفتن از سایت معتبر آمازون آموزش داده شود. آمازون یکی یا به تعبیری بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان محسوب می گردد که اگر چه در ابتدا با فروش کتاب، سی دی و … آغاز کرد اما اکنون به یک غول خرده فروشی عظیم تبدیل شده است. فارغ از این مباحث آنچه در ارتباط با بحث سئو و بک لینک اهمیت دارد پیج آتوریتی و دامین آتوریتی نزدیک به 100 این وب سایت که اهمیت آن را در داشتن یک بک لینک از این سایت معتبر آشکار می سازد.

 

برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون به دو روش می توان اقدام کرد. روش اول بک لینک گرفتن از قسمت پروفایل و روش دوم بک لینک گرفتن از سایت بازاریابی وب سایت آمازون است.

 

در روش اول و برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در این سایت شوید و اگر تاکنون فاقد حساب کاربری هستید به سرعت می توانید با یک ایمیل و موبایل این کار را انجام دهید. پس از آن لازم است تا ایمیل و موبایل خود را در این سایت ویرفای نمایید. اکنون وارد حساب کاربری خود در سایت آمازون شوید و بر روی پروفایل عمومی خود در قسمت شخصی سازی حساب کاربری کلیک کنید. سپس بر روی ویرایش پروفایل کلیک نمایید. فرم مربوط به ویرایش پروفایل را که شامل وب سایت شما نیز می باشد تکمیل کرده و بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید. تمام شد! اکنون شما از قسمت پروفایل خود صاحب بک لینک از وب سایت معتبر آمازون شده اید که اصطلاحا به آن پروفایل بک لینک گفته می شود.

 

در روش دوم شما باید در سایت آمازون یک astore یا سایت بازاریابی دلخواه خود را راه اندازی کنید که ساخت آن بسیار آسان است. برای این کار شما باید یک حساب کاربری در قسمت همکاری در فروش سایت آمازون داشته باشید. پس ابتدا وارد حساب خود در قسمت همکاری در فروش سایت آمازون شوید. ابتدا بر روی تب astore و سپس گزینه add an astore کلیک کنید. شماره بازاریابی خود را انتخاب و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید. اکنون وارد صفحه ساختن فروشگاه شده اید که مهمترین مرحله برای بک لینک گرفتن از سایت آمازون است. بر روی تنظیمات فروشگاه کلیک کنید و به دنبال لینک Enable a link back to my site in the navigation بگردید و بر روی آن کلیک کنید. با فعال شدن آن اکنون می توانید نام و آدرس اینترنتی سایت خود را وارد نمایید. تبریک! شما به این روش هم موفق بک لینک گرفتن از سایت آمازون شدید.

https://fa2.ir/339/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86-amazon/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:50 عصر

بک لینک از دیدگاه سئو در جهت پیشرفت سایت بسیار موثر است اما کسب بک لینک از سایتهایی با اتوریتی بالا و رتبه آلکسا تک رقمی یا دو رقمی ارزش فوق العاده ای خواهد داشت. یوتیوب یک نمونه از چنین سایتهایی است که ضمن اتوریتی بسیار بالا یکی از پربازدیدترین سایتهای جهان محسوب می گردد. بک لینک گرفتن از یوتیوب که یکی از سایتهای زیر مجموعه گوگل محسوب می گردد می تواند نقش مهمی در ارتقای سایت شما بازی کند.

 

 بک لینک گرفتن از یوتیوب نیز می تواند به چند روش صورت انجام گیرد. پس از عضویت در سایت یوتیوب، ابتدا یک ویدئوی با کیفیت در ارتباط با موضوع کاری خود فراهم کنید و یک متن شامل حداقل 250 کلمه که در آن کلمات کلیدی شما قرار گرفته باشد تهیه کنید. با آپلود آن در گوگل و قرار دادن آدرس سایت خود در انتهای متن می توانید صاحب بک لینک از یوتیوب شوید.

 

در روش دوم شما می توانید با جستجوی کلمه کلیدی خود به زبان فارسی یا انگلیسی، و یافتن ویدئوی مرتبط با زمینه کاری خود، اقدام به ارسال کامنت نمایید. دقت نمایید که در هنگام ارسال کامنت با قرار دادن آدرس سایت خود به صورت کامل می توانید از یوتیوب صاحب بک لینک شوید.

 

در روشی دیگر شما ابتدا باید با معرفی شماره موبایل خود در حساب کاربری یوتیوب، آن را ویرفای نمایید. سپس می توانید با ایجاد کانال در یوتیوب و با معرفی آدرس اینترنتی سایت خود در قسمت مربوط به آن، صاحب بک لینک شوید. دقت نمایید که در این روش شما ابتدا باید سایت خود را در اکانت وبمستر تولز گوگل ثبت کرده باشید.

https://fa2.ir/353/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a8-youtube/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:49 عصر

احتمالا شما نیز در ارتباط با توصیه گوگل به تغییر آدرس سایت خود از http به آدرس امن https مطالبی شنیده اید. اگر چه توصیه گوگل در بر گیرنده نکات امنیتی هنگام تبادل اطلاعات میان کاربران است و شما هنگام استفاده از گواهینامه ssl  تبادل داده ها میان کاربران و سایت خود را رمزگذاری می کنید ، این سوال مطرح می شود که تاثیر این تغییر آدرس بر رتبه و ترافیک سایت چه خواهد بود؟

 

پیش از اینکه آدرس سایت خود را به https تغییر دهید، به احتمال فراوان ده ها و یا صدها لینک به سمت آدرس قدیمی شما فرستاده شده است! آیا با تغییر آدرس امتیازها یا بک لینک های سایت شما از دست خواهد رفت؟ تجربه کاربران در این ارتباط چه می گوید و نظر مدیران گوگل در ارتباط با بک لینک های قدیمی شما چیست؟

 

شما باید کلیه آدرس های داخلی خود را به آدرس های جدید تغییر دهید و تمام لینک هایی که از منابع خارجی مانند سایت های شبکه های اجتماعی هستند و به آن دسترسی دارید تغییر دهید. برای آن دسته از بک لینک هایی که کنترل آن در اختیار شما نیست، ریدایرکت 301 که لینک های قدیمی شما را به لینک های جدید هدایت می کند می تواند مفید واقع شود. اگر چه در کوتاه مدت ممکن است سایت شما دچار افت ترافیک یا کاهش رتبه گردد، اما این راهکار توسط کارشناسان سئو توصیه شده است و کارشناسان گوگل معتقدند این تغییر در آدرس تاثیرات منفی بسیار اندکی بر روی سایت شما خواهد گذاشت که در مقایسه با دیگر فاکتورهای بهینه سازی سایت ناچیز است.

https://fa2.ir/709/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-http-%d8%a8%d9%87-https/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 4:48 عصر

ما از توییتر برای ارتباط برقرار کردن، مکالمه، نظرات مستقیم، اشتراک گذاری محتوا و … استفاده می کنیم. شاید از دید بسیاری از افراد توئیتر آخرین جایی است که باید به دنبال ایجاد بک لینک برای وب سایت خود بگردید چرا که لینک ها در توئیتر نوفالو هستند!

 

با این حال موتورهای جستجو در هنگام محاسبه رتبه بندی SERP از لینک ها به صفحه شما استفاده می کنند که خود می تواند شامل لینک های فالو یا نوفالو باشد. در حالی که پیوندهای dofollow بر رتبه بندی جستجوگرها و کلمات کلیدی تاثیر می گذارد، لینک های nofollow توسط الگوریتم ها نادیده گرفته می شوند. بنابر این آیا لینک گرفتن از توئیتر موثر است؟

 

جواب این پرسش اگر چه دشوار است و پاسخ قاطعی برای آن وجود ندارد باید به این نکته توجه کرد که رتبه بندی سایت به طور کامل وابسته به بک لینک ها نیست! به معنی دیگر مطالعات نشان داده اند که سیگنال های اجتماعی مثبت یا تعداد دلخواه، بازدیدها و اشتراک ها نیز بر رتبه بندی تاثیر می گذارد. الگوریتم های جستجو به طور مرتب رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل و این سیگنال ها را در نظر می گیرند.

 

به یاد داشته باشید که کار موتورهای جستجو ارائه مطالب مفید به کاربران است. با داشتن 3 میلیارد کاربر رسانه اجتماعی تا سال 2019 ، نادیده گرفتن کارهایی که در رسانه های اجتماعی انجام می شود، اشتباه محض است پس لینک گرفتن از سایت توئیتر را فراموش نکنید!

https://fa2.ir/712/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%aa%d8%b1-twitter/


نوشته شده توسط مدیر وبلاگ | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ